Úvodní stránka > Přehled poptávek > Služby > Poptávka: firma pro správu obytného domu, panelový dům, Praha

Poptávka: firma pro správu obytného domu, panelový dům, Praha

Číslo poptávky:32161367
Zadání poptávky:20.02.2009
Působnost poptávky:Praha a okolí
Kategorie poptávky:Služby
Poptávající zadal
11 poptávek
Zobrazit kontakt u této poptávky
Poptávám firmu:

Popis: firmu pro správu obytného domu
Specifikace: panelový dům s dvanácti nadzemními podlažími, 129 bytových i nebytových jednotek je ve vlastnictví uživatelů, stavba v roce 1973
Požadavky:
- zajištění správy, údržby, oprav, havarijní služby a provozu domu
- zajištění a zprostředkování plnění poskytovaných služeb spojených s užíváním bytů, nebytových a společných prostor v domě,
- zajišťování úklidu v domě a na pozemcích k domu přináležících,
- zajištění údržbových prací a dohledu nad společnými prostorami domu.
- uzavírání smluv na plnění spojená s užíváním bytu nebytových prostorů, domovní vybavenosti a společných prostor
- zajištění havarijních služeb
- vedení a doplňování pasportu domu a nebytových prostor
- vedení podkladů o veškerých vkladech, platbách a ostatních poplatcích
- vedení evidence výdajů (a jejich specifikaci) za údržbu, opravy a rekonstrukce
- zajišťování pravidelné revize rozvodů elektřiny, plynu, hromosvodů, výtahů, hydrantů a zařízení požární prevence
- zajišťování dezinfekce, deratizace a dezinsekce.
- zajišťovat veškerou údržbu a opravy domu, pozemků přináležejících a společných prostor
- provádění výpočtu, předpisu a evidenci plateb, rozúčtování plateb, spojených s bytovým a nebytovým fondem v domě. Po skončení kalendářního roku vyúčtovat platby a služby uživatelům bytů Upomínat nedoplatky a penále z nich za plnění, spojená s užíváním bytů a nebytových prostor. zaplacení, navržení soudního vymáhání dluhů
- zpracování roční účetní uzávěrku včetně podkladů pro případné podání daňového přiznání.
- provádění pravidelných kontrol stavu objektu a společných prostor
- provádění přejímky a kontroly kvality dodavatelských prací
Lokalita: Praha
Cena: dohodou

Profil poptávajícího: firma z Prahy.

Děkuji za nabídky.


Poznámka: Informace na této stránce se nesmí šířit dále bez písemného souhlasu provozovatele portálu AAA Poptávka.cz.
Podpora

Potřebujete
poradit?

Bc. Renáta Pišínová
+420 226 289 599
info@aaapoptavka.cz
50479
poptávek v kategorii

Aktivní poptávky v kategorii Služby

Podobné poptávky z kategorie: Služby

Datum
Název poptávky
Kraj
Obor
15.09.2017Poptávka: zajištění správy bytového domu s 6ti bytovými jednotkami a 2 nebytovými, PrahaPraha a okolíSlužby
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám služby:

Popis: zajištění správy bytového domu s 6ti bytovými jednotkami a 2 nebytovými
Specifikace: vlastnictví SVJ, kompletní správa objektu
Termín: od 1.1.2018
Lokalita: Praha 6
Cena: podle návrhů

Další informace: pro nabídky nepoužívat telefon, pouze e-mail.

Platnost poptávky: 2 týdny.

Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Praha - hl. město.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >
12.09.2017Poptávka: správa bytového domu, 31 bytových jednotek, Hradec KrálovéKrálovéhradeckýSlužby
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám službu:

Popis: správa bytového domu, ve spoluvlastnictví SVJ
Specifikace:
- koordinace chodu domu a technické správy vč. návrhů na opravy
- podpora orgánů SVJ (právní konzultace související se správou nemovitosti, konzultace při přípravách na shromáždění vlastníků, podpora při jednání s úřady např. jednání na základě plné moci pro jednotlivé úkony apod.)
- vedení evidence uživatelů jednotek
- pohotovostní služba - odstranění havarijních situací v oblasti vody, topení, elektroinstalací, odpadu, výtahu apod.
- průběžná údržba - vody, topení, elektroinstalací, odpadu, výtahu apod., periodické hodnocení stavu nemovitosti včetně podávání návrhů na technické řešení pro správu domu
- revize - provádění předepsaných revizí (elektroinstalace, topení, hromosvody, požární ochrana apod.), zajištění revizních techniků, kontrola a dodržování termínů revizí
- předmětem poptávky není agenda účetnictví nebo zpracovávání předpisů fondu oprav a záloh na služby nebo výběr stanovených předpisů
Množství: 31 bytových jednotek
Termín: ihned
Lokalita: Hradec Králové, Malšovice
Cena: nabídněte

Další informace:
- nabízený rozsah služeb při správě nemovitosti
- cenová nabídka – prosím, uveďte detailní ceník k nabízenému rozsahu služeb včetně DPH a kompletní seznam činností, které provádíte a které budete v rámci nabídnuté ceny vykonávat, včetně seznamu prováděných revizí a včetně úkonů při řešení běžných oprav nebo havarijních stavů
- popis způsob zajištění pohotovostí
- reference, sídlo kanceláře a úřední hodiny
- další informace podle vašeho uvážení

Platnost poptávky: 2 týdny.

Profil poptávajícího: firma z okresu Hradec Králové.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >

Aktuální veřejné zakázky z kategorie: Služby

včera 17:35Restaurování kostelazbývá 40 dníPlzeňskýSlužby
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- provedení restaurování památek stávajícího kostela a prostorů sakristie a depozitáře kostela v sousedním objektu
Lokalita:
- okres Klatovy
Termín:
- do 23 měsíců
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:18.09.2017
Datum pro získání informací:18.10.2017
Datum uzavření:30.10.2017 zbývá 40 dní
Cena zakázky:13 360 000 Kč
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Nadlimitní veřejná zakázka
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 15:46Zajištění komplexního nakládání s odpademzbývá 40 dníPardubickýSlužby
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- komplexní zajištění služeb při svozu a nakládání s SKO a separovaným odpadem (papír, plast, sklo) sbíraným nádobovým systémem, zajištění provozu sběrného dvora a převzetí všech odpadů odložených občany na sběrném dvoře
Lokalita:
- okres Pardubice
Termín:
- od 1. ledna 2018 do 5 let
Kritéria:
- celková nabídková cena
Datum zveřejnění:18.09.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:30.10.2017 zbývá 40 dní
Cena zakázky:12 500 000 Kč
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Nadlimitní veřejná zakázka
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 15:21Revize záchranného systémuzbývá 12 dníOlomouckýSlužby
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- provedení revizí 10 ks záchranného systému CYPRES C II, včetně výměny baterií a vystavení certifikátů
Lokalita:
- okres Prostějov
Termín:
- do 30. listopadu 2017
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:19.09.2017
Datum pro získání informací:25.09.2017
Datum uzavření:02.10.2017 zbývá 12 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 15:21Výkon činnosti koordinátora BOZP v přípravě a po dobu realizace stavbyzbývá 7 dníPlzeňskýSlužby
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- zajištění činností koordinátora BOZP v přípravě a po dobu realizace obnovy hospodářského stavení
Lokalita:
- okres Klatovy
Termín:
- od 16. října 2017 do 31. prosince 2019
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:19.09.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:27.09.2017 zbývá 7 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 15:11Provedení kontroly a periodické zkoušky hasících přístrojůzbývá 9 dníPraha a okolíSlužby
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- provedení kontroly a periodické zkoušky hasicích přístrojů dle specifikace
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- od 1. listopadu 2017 do 30. listopadu 2017
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:19.09.2017
Datum pro získání informací:22.09.2017
Datum uzavření:29.09.2017 zbývá 9 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>


Využijte nabídek partnerských webů

Nebojte se na nás obrátit, rádi si přečteme Vaše názory.