Úvodní stránka > Poptávky > Software > Poptávka: ekonomický software pro reklamní agenturu

Poptávka: ekonomický software pro reklamní agenturu

Číslo poptávky:12129068
Zadání poptávky:18.09.2008
Působnost poptávky:Celá ČR
Kategorie poptávky:Software
Poptávající zadal
1 poptávku
Zobrazit kontakt u této poptávky
Poptávám software: ekonomický (účetní)

Účel použití:
Specifikace (popis softwaru): Pořádáme výběrové řízení na dodávku ekonomického softwaru – jsme reklamní a komunikační agentura CZECH PROMOTION group, s.r.o. ( a další dceřiné společnosti CZECH PROMOTION print, s.r.o. – zabývající se reklamními tiskovinami, a CZECH PROMOTION consulting, s.r.o. – zabývající se taktéž reklamou a marketingem).

V současné době vedeme v sídle firmy vlastní zakázkový a na něj navazující fakturační systém (ve formě intranetu postaveného na PHP a MySQL). Účetnictví nám zpracovává externí účetní kancelář. Zvažujeme dvě možné varianty zavedení účetnictví, popřípadě celkového nového ekonomického systému v naší společnosti.

1) Účetní software


2) Komplexní ekonomický informační systém

a) Jenž bude schopen navazovat na náš současný zakázkový systém, (bude v něm veškerá historie zakázek)

b) Bude zcela odlišný od našeho současného řešení (povedeme v něm jak zakázkovou evidenci, sledování nákladů na jednotlivé zakázky, schvalování přijatých faktur jednotlivými zaměstnanci, objednávkový systém, následná fakturace a import do účetnictví)




Pro specifikaci udávám možné počty uživatelů pro jednotlivé výše uvedené varianty - pro bod 1) pouze cca 4 uživatelé, pro bod 2) bude u každé ze tří společností cca 5-8 uživatelů


Máme definované požadavky jak na účetní software tak na celkový ekonomický software společnosti – jak na kvalitu nabízených řešení a služeb, tak na kompatibilitu se současným zakázkovým systémem.
Rozhodujícím faktorem pro výběr bude i celková cena – preferujeme co nejpřesnější vyčíslení nákladů – bez dalších skrytých.
Dalším velmi důležitým faktorem je doba realizace dodávky a samotné implementace – klademe důraz na zavedení nového systému (tedy již odzkoušeného) k začátku následujícího roku.

Očekáváme nabídky, na jejichž základě uskutečníme užší výběr – v němž budou mít možnost jednotlivé vybrané společnosti odprezentovat svá řešení a při ústním jednání upřesnit své nabídky.

Nabídky očekáváme nejpozději do 23.-25.09.2008.

Bližší specifikace našich požadavků:
Kategorie – kvalita řešení a služeb
-Oboustranný homebanking (zaúčtování bankovních výpisů bez nutnosti přepisování, export bankovních příkazů do el. Bankovnictví – Raiffeisenbank, a.s. – eKonto)
-Rekapitulace pohledávek a závazků po splatnosti (seznam upomínovatelných pohledávek, včetně doplnění individuálních textů pro 1., 2. a poslední upomínku)
-Možnost uzamčení období, omezení přístupových práv (pouze nahlížení,editace, atd.,…)
-Pravidelné upgrady na základě legislativních změn
-Pozdější dokoupení mzdové agendy
-Sestavení a přímý tisk DPH přiznání s možností elektronického odeslání, vytvoření opravných nebo dodatečných daňových přiznání k DPH
-Nastavení vlastního výkaznictví
-Možnost vytvoření vzorových dokladů, jejich kopírování
-Možnost volitelného účtového rozvrhu s nastavitelnou analytikou účtů
-Sledování saldokont účtů
-Členění dokladů na střediska, zakázky, činnosti
-Možnost zpětných oprav v prvotních dokladech s automatickou vazbou do ostatních evidencí
-Tisknout čárové kódy k přijatým fakturám (možnost sledovat oběh dokladů)
-Pokud software pracuje na bázi modulů – mít možnost nákupu pouze zvolených modulů
-Možnost vedení jednotlivých zakázek
-Možnost sledování ekonomiky jednotlivých zakázek, ve vztahu k obchodníkovi, období, klientovi, typu zakázky
-Možnost elektronického oběhu a víceúrovňového schvalování došlých faktur odpovědnými osobami
-Možnost přidělování provizí obchodníkům (k jednotlivým zakázkám)

Kategorie – kompatibilita se současným systémem
-Možnost vést účetnictví 3 společností (navazující na jednotlivé zakázkové systémy)
-Převodový můstek pro salda účtů ze současného účetního programu Stereo
-Převodový můstek pro stávající zakázkový a fakturační systém vedený na intranetu postavený v PHP a MySQL
-Doba realizace do 2 měsíců

Kategorie – Cena
-Celková cena za dodávku softwaru (3firmy, x uživatelů pro různé varianty dodávky)
-Celkové náklady na zavedení sytému včetně vstupního školení, implementace, poradenství atd.
-Dodatečné náklady (náklady na technické vybavení)
-Roční náklady spojené s provozem (upgrade, hot line, atd…..)

Profil poptávajícího: firma z Prahy.

Děkuji za nabídky.


Poznámka: Informace na této stránce se nesmí šířit dále bez písemného souhlasu provozovatele portálu AAA Poptávka.cz.
Podpora

Potřebujete
poradit?

Bc. Renáta Pišínová
+420 225 067 979
info@aaapoptavka.cz
2621
poptávek v kategorii

Aktivní poptávky v kategorii Software

Podobné poptávky z kategorie: Software

Datum
Název poptávky
Kraj
Obor
18.01.2017Poptávka: software, aplikace pro Android, MostÚsteckýSoftware
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám software:

Popis: aplikace pro Android
Specifikace: projektový list k dispozici
Termín pro nabídky: 14 dní
Termín realizace: co nejdříve
Lokalita realizace: Most
Odhadovaná cena: do 100.000 Kč

Platnost poptávky: spěchá.

Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Most.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >
18.01.2017Poptávka: úprava softwaru, dosová aplikace, PrahaPraha a okolíSoftware
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám software:

Popis: úprava softwaru
Specifikace: odborník na doladění běhu dosové aplikace PC FAND na novějších počítačích se softwarem Win 7 nebo Win 10 a případnou programátorskou editaci téhož prostředí, viz příloha
Termín realizace: dohodou
Lokalita realizace: Praha
Odhadovaná cena: nabídněte

Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Praha - hl. město.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >
28.11.2016Poptávka: práce v programu Simatic WinCC Flexible 2008JihočeskýSoftware
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám služby:

Popis: WinCC Flexible 2008 - Script
Specifikace: práce v programu Simatic WinCC Flexible 2008 se scripty
Termín: dohodou
Lokalita: Týn nad Vltavou
Cena: 50.000 Kč

Platnost poptávky: 2 týdny.

Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu České Budějovice.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >

Aktuální veřejné zakázky z kategorie: Software

včera 15:02Přístupy do databáze ekonomických subjektůzbývá 7 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- zajištění přístupu do databáze ekonomických subjektů České republiky a Slovenské republiky
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- do 31. prosince 2018
Kritéria:
- kvalita, obsahovost, technická úroveň a funkční vlastnosti uživatelského požadavku (45 %)
- kompatibilita se současným řešením (30 %)
- nabídková cena včetně DPH (25 %)
Datum zveřejnění:19.01.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:27.01.2017 zbývá 7 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 12:18Microsoft Office 2016 pro domácnosti a podnikatelezbývá 10 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- dodávka 13 ks licencí software Microsoft Office 2016 pro domácnosti a podnikatele
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:19.01.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:30.01.2017 zbývá 10 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
18.01.2017Maintenance řešitelských licencí CA Service Desk Managerzbývá 7 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- zabezpečení podpory 30 ks řešitelských (Concurrent Users) licencí systému CA Service Desk Manager
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- do 31. prosince 2017
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:18.01.2017
Datum pro získání informací:23.01.2017
Datum uzavření:27.01.2017 zbývá 7 dní
Cena zakázky:600 000 Kč
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
18.01.2017Nákup upgrade SW Océ PRISMAaccess V5zbývá 13 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- upgrade stávajícího systému pro sběr zakázek centrální reprografie PRISMAaccess V5 na PRISMAdirect V1 / RU
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:18.01.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:02.02.2017 zbývá 13 dní
Cena zakázky:278 000 Kč
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
18.01.2017Software pro převod textu na řečzbývá 6 dníMoravskoslezskýSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- dodávka softwaru pro převod textu na řeč
Lokalita:
- okres Ostrava-město
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:18.01.2017
Datum pro získání informací:20.01.2017
Datum uzavření:26.01.2017 zbývá 6 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>


Využijte nabídek partnerských webů

Nebojte se na nás obrátit, rádi si přečteme Vaše názory.