Úvodní stránka > Přehled poptávek > Software > Poptávka: ekonomický software pro reklamní agenturu

Poptávka: ekonomický software pro reklamní agenturu

Číslo poptávky:12129068
Zadání poptávky:18.09.2008
Působnost poptávky:Celá ČR
Kategorie poptávky:Software
Poptávající zadal
1 poptávku
Zobrazit kontakt u této poptávky
Poptávám software: ekonomický (účetní)

Účel použití:
Specifikace (popis softwaru): Pořádáme výběrové řízení na dodávku ekonomického softwaru – jsme reklamní a komunikační agentura CZECH PROMOTION group, s.r.o. ( a další dceřiné společnosti CZECH PROMOTION print, s.r.o. – zabývající se reklamními tiskovinami, a CZECH PROMOTION consulting, s.r.o. – zabývající se taktéž reklamou a marketingem).

V současné době vedeme v sídle firmy vlastní zakázkový a na něj navazující fakturační systém (ve formě intranetu postaveného na PHP a MySQL). Účetnictví nám zpracovává externí účetní kancelář. Zvažujeme dvě možné varianty zavedení účetnictví, popřípadě celkového nového ekonomického systému v naší společnosti.

1) Účetní software


2) Komplexní ekonomický informační systém

a) Jenž bude schopen navazovat na náš současný zakázkový systém, (bude v něm veškerá historie zakázek)

b) Bude zcela odlišný od našeho současného řešení (povedeme v něm jak zakázkovou evidenci, sledování nákladů na jednotlivé zakázky, schvalování přijatých faktur jednotlivými zaměstnanci, objednávkový systém, následná fakturace a import do účetnictví)




Pro specifikaci udávám možné počty uživatelů pro jednotlivé výše uvedené varianty - pro bod 1) pouze cca 4 uživatelé, pro bod 2) bude u každé ze tří společností cca 5-8 uživatelů


Máme definované požadavky jak na účetní software tak na celkový ekonomický software společnosti – jak na kvalitu nabízených řešení a služeb, tak na kompatibilitu se současným zakázkovým systémem.
Rozhodujícím faktorem pro výběr bude i celková cena – preferujeme co nejpřesnější vyčíslení nákladů – bez dalších skrytých.
Dalším velmi důležitým faktorem je doba realizace dodávky a samotné implementace – klademe důraz na zavedení nového systému (tedy již odzkoušeného) k začátku následujícího roku.

Očekáváme nabídky, na jejichž základě uskutečníme užší výběr – v němž budou mít možnost jednotlivé vybrané společnosti odprezentovat svá řešení a při ústním jednání upřesnit své nabídky.

Nabídky očekáváme nejpozději do 23.-25.09.2008.

Bližší specifikace našich požadavků:
Kategorie – kvalita řešení a služeb
-Oboustranný homebanking (zaúčtování bankovních výpisů bez nutnosti přepisování, export bankovních příkazů do el. Bankovnictví – Raiffeisenbank, a.s. – eKonto)
-Rekapitulace pohledávek a závazků po splatnosti (seznam upomínovatelných pohledávek, včetně doplnění individuálních textů pro 1., 2. a poslední upomínku)
-Možnost uzamčení období, omezení přístupových práv (pouze nahlížení,editace, atd.,…)
-Pravidelné upgrady na základě legislativních změn
-Pozdější dokoupení mzdové agendy
-Sestavení a přímý tisk DPH přiznání s možností elektronického odeslání, vytvoření opravných nebo dodatečných daňových přiznání k DPH
-Nastavení vlastního výkaznictví
-Možnost vytvoření vzorových dokladů, jejich kopírování
-Možnost volitelného účtového rozvrhu s nastavitelnou analytikou účtů
-Sledování saldokont účtů
-Členění dokladů na střediska, zakázky, činnosti
-Možnost zpětných oprav v prvotních dokladech s automatickou vazbou do ostatních evidencí
-Tisknout čárové kódy k přijatým fakturám (možnost sledovat oběh dokladů)
-Pokud software pracuje na bázi modulů – mít možnost nákupu pouze zvolených modulů
-Možnost vedení jednotlivých zakázek
-Možnost sledování ekonomiky jednotlivých zakázek, ve vztahu k obchodníkovi, období, klientovi, typu zakázky
-Možnost elektronického oběhu a víceúrovňového schvalování došlých faktur odpovědnými osobami
-Možnost přidělování provizí obchodníkům (k jednotlivým zakázkám)

Kategorie – kompatibilita se současným systémem
-Možnost vést účetnictví 3 společností (navazující na jednotlivé zakázkové systémy)
-Převodový můstek pro salda účtů ze současného účetního programu Stereo
-Převodový můstek pro stávající zakázkový a fakturační systém vedený na intranetu postavený v PHP a MySQL
-Doba realizace do 2 měsíců

Kategorie – Cena
-Celková cena za dodávku softwaru (3firmy, x uživatelů pro různé varianty dodávky)
-Celkové náklady na zavedení sytému včetně vstupního školení, implementace, poradenství atd.
-Dodatečné náklady (náklady na technické vybavení)
-Roční náklady spojené s provozem (upgrade, hot line, atd…..)

Profil poptávajícího: firma z Prahy.

Děkuji za nabídky.


Poznámka: Informace na této stránce se nesmí šířit dále bez písemného souhlasu provozovatele portálu AAA Poptávka.cz.
Podpora

Potřebujete
poradit?

Bc. Renáta Pišínová
+420 226 289 599
info@aaapoptavka.cz
2691
poptávek v kategorii

Aktivní poptávky v kategorii Software

Podobné poptávky z kategorie: Software

Datum
Název poptávky
Kraj
Obor
19.07.2017Poptávka: služba, vývoj demo Hololens, JesenicePraha a okolíSoftware
Aktuální poptávka

Co je to poptávka?

Zákazník si zadá zdarma poptávku. AAAPOPTÁVKA.CZ rozešle poptávku vhodným dodavatelům. Dodavatelé zasílají odpovídající nabídky přímo zákazníkovi.

Zadat podobnou poptávku >
Poptávám službu:

Popis: vývoj demo Hololens
Specifikace:
- jednoduché demo za pouziti MS Hololens
- pro každý záznam si aplikace vyžádá skrze WebApi interface data z backend aplikace pro data, které zobrazí v augmentované realitě v relativní pozici značky
- pokud se uživatel podívá na jinou značku, uvidí data k dané značce.
- data se budou zobrazovat jako číselné hodnoty, bude možné v budoucnu funkcionalitu rozšířit na zobrazení grafu
Množství: cca 20 - 100 ks
Termín realizace: ihned
Lokalita realizace: Praha-východ
Cena: nabídněte

Platnost poptávky: 1 měsíc.

Profil poptávajícího: firma z okresu Praha-západ.

Děkuji za nabídky.

Prohlédnout celou poptávku >

Aktuální veřejné zakázky z kategorie: Software

včera 13:41Nákup polygrafického manažerského informačního systémuzbývá 32 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- dodávka a implementace polygrafického manažerského informačního systému
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- od září 2017 do 18 měsíců
Kritéria:
- výše nabídkové ceny bez DPH (95 %)
- výše hodinové sazby bez DPH (5 %)
Datum zveřejnění:18.07.2017
Datum pro získání informací:neurčeno
Datum uzavření:23.08.2017 zbývá 32 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Nadlimitní veřejná zakázka
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 11:30Podnikový ERP systémzbývá 16 dníÚsteckýSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- dodávka a implementace podnikového ERP systému
Lokalita:
- okres Teplice
Termín:
- do 22. prosince 2017
Kritéria:
- výše nabídkové ceny bez DPH (80 %)
- délka záruční doby v měsících (20 %)
Datum zveřejnění:20.07.2017
Datum pro získání informací:01.08.2017
Datum uzavření:07.08.2017 zbývá 16 dní
Cena zakázky:720 000 Kč
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 10:25Evidenční systémzbývá 38 dníZlínskýSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- dodávka a implementace evidenčního systému sbírkových předmětů
Lokalita:
- okres Zlín
Termín:
- do 31. října 2024
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:21.07.2017
Datum pro získání informací:17.08.2017
Datum uzavření:29.08.2017 zbývá 38 dní
Cena zakázky:5 700 000 Kč
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Podlimitní veřejná zakázka
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 09:51Rozvoj systému správy identitzbývá 16 dníÚsteckýSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- zajištění rozvoje systému správy identit dle požadavků zadavatele
Lokalita:
- okres Ústí nad Labem
Termín:
- do 200 dní
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:20.07.2017
Datum pro získání informací:01.08.2017
Datum uzavření:07.08.2017 zbývá 16 dní
Cena zakázky:294 000 Kč
Druh zakázky:Dodávky
Předpokládaná hodnota:Veřejná zakázka malého rozsahu
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>
včera 09:08Technická podpora a správa webůzbývá 16 dníPraha a okolíSoftware
Otevřená zakázka

Prohlédnout celou veřejnou zakázku


Co je to veřejná zakázka?

Veřejné zakázky jsou zakázky od veřejných subjektů, kterými jsou stát, obec, samosprávný celek a organizace jimi založené, a také další subjekty, které hospodaří s penězi nebo hodnotami pocházejícími z daní, nebo jiných zdrojů veřejného bohatství (např. fondy).

Popis:
- poskytování technické podpory a správy redakčního systému Open Text Site Management
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- do 12 měsíců
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Datum zveřejnění:20.07.2017
Datum pro získání informací:27.07.2017
Datum uzavření:07.08.2017 zbývá 16 dní
Cena zakázky:neurčeno
Druh zakázky:Služby
Předpokládaná hodnota:Podlimitní veřejná zakázka
Typ řízení:Otevřené

Prohlédnout celou veřejnou zakázku >>


Využijte nabídek partnerských webů
Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás na novém telefonním čísle (+420) 226 289 599.

Nebojte se na nás obrátit, rádi si přečteme Vaše názory.