Nákup kancelářských židlí, křesel a drobného interiérového vybavení

OU
Ondřej U. před 5 lety
#573132 • Praha a okolí • Nábytek
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských židlí, křesel a drobného interiérového vybavení
- kancelářská židle se synchronní mechanikou s možností nastavení síly protitlaku opěráku dle hmotnosti uživatele, kvalitní výpně ze studené pěny, prošití hran sedáku i opěráku, výškové nastavení opěráku systémem up-down, kvalitní kovový zesílený kříž pro vyšší zatížení do 145 kg, potahová látka koženka vhodná do zdravotnických a laboratorních zařízení, otěruodolnost 120 000 cyklů Martindal

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 18. 11. 2019 do 08:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 573132
Datum zadání 8. 11. 2019
Datum zveřejnění 7. 11. 2019
Datum ukončení 18. 11. 2019
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Praha a okolí
Kategorie Nábytek

Podobné zakázky

Dodání regálu pojízdného
Ivana Č. před 5 hodinami
Dodání skříně dílenské
Ivana Č. před 5 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských židlí, křesel a drobného interiérového vybavení

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.