OptimSys vyvíjí a poskytuje technologie a řešení pro call centra, podnikové telefonní systémy a hlasová dispečerská centra. Produkty a služby společnosti OptimSys využívají zákazníci na čtyřech kontinentech.
Softwarová aplikační platforma pro řízení, zpracování a automatizaci hlasové komunikace.
- staví na otevřených standardech
- zpřístupňuje technologie počítačového zpracování řeči
- všestranná platforma pro integraci telefonie s IT systémy (CTI)
OptimCall vám umožní zorganizovat telefonní komunikaci podle vašich potřeb. Přehledy získáte a nastavení provedete komfortně ve webovém prohlížeči. Systém nabízí bohaté možnosti integrace s informačními systémy.
Jednotné rozhraní pro komunikaci napříč různými komunikačními sítěmi. Zamezí chybám dispečera při řešení nouzových situací. Automatizace komunikace šetří čas a minimalizuje ekonomické škody. Záznam veškeré komunikace pro kontrolu a prokazatelnost.