Výroba moderních digitálních kampaní. Vytvořené kampaně budou založeny na integraci různých kanálů, jejichž součet bude mnohonásobně efektivnější. PPC kampaně se skládájí ze 3 částí - videoreklama, bannery a sociální sítě. Více na www.ywork.cz
Reklama na sociální síti YouTube je dnes velmi žádaná a efektivní. Z velkého počtu uživatelů si snadno najdete své cílové publikum podle věku, pohlaví, zájmů, polohy nebo jiných kritérií. Navíc zaplatíte pouze v případě, že je vaše reklama zaujme.
Facebook reklama má skvělé možnosti cílení dle věku, pohlaví, vzdělání, bydliště či zájmů zákazníků. Reklamy můžete vysílat klasicky v rámci celé republiky a nebo můžete oslovit potenciální zákazníky jen v blízkém okolí vaší firmy.
Na Instagram uživatelé chodí většinou proto, aby načerpali inspiraci a neustále objevovali to, co je zajímá – a tím je mimo jiné i obsah zveřejňovaný značkami a firmami. Instagram nabízí vizuálně propracované prostředí.
Díky bannerům se ukážete zákazníkům právě ve chvílích, kdy na internetu hledají věci z vaší nabídky, přičemž zaplatíte, jen když na reklamu kliknou a navštíví váš web. Oslovíte tak správné publikum ve správnou chvíli.
Výroba moderních digitálních kampaní se správným zacílením. V technologiích, jejichž hranice se neustále posouvají. Vytvořené online marketingové kampaně budou založeny na integraci různých kanálů, jejichž součet bude mnohonásobně efektivnější.