Popis: zaměstnanci do call centra advokátní kanceláře Specifikace:
- nejedná se o klasický telemarketing, ale snažíme se o pozitivní předcházení soudním jednání
- jde o osobní a písemnou komunikaci s dlužníky, sjednávání schůzek, poskytování informací o aktuálním stavu pohledávek Pracovní poměr: hlavní Požadujeme:
- pozitivní přístup ke klientovi, zkušenosti v oblasti vymáhání pohledávek
- výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti (bez vad řeči)
- vytrvalost, zodpovědnost a spolehlivost při plnění úkolů
- dobré znalosti práce s PC
- vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové spolupráce
- silnou osobnost s asertivním projevem
– slovenský jazyk není podmínkou, ale výhodou
- ukončené středoškolské vzdělání Lokalita: Praha Termín: nástup ihned Cena: dohodou
Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Praha - hl. město.