Popis: zaměstnanci na call centrum do advokátní kanceláře Specifikace:
- telefonická, osobní a písemná komunikace s dlužníky
- sjednávání schůzek a monitoring jejich dodržování
- vymáhání finančních pohledávek
- poskytování informací o aktuálním stavu pohledávek Požadujeme:
- slovenský jazyk plynně
- zkušenosti v oblasti vymáhání pohledávek minimálně výhodou
- výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti (bez vad řeči)
- vytrvalost, zodpovědnost a spolehlivost při plnění úkolů
- odolnost vůči stresu
- dobré znalosti práce s PC
- vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové spolupráce
- silnou osobnost s asertivním projevem
- ukončené středoškolské vzdělání Pracovní poměr: hlavní Termín: nástup ihned Lokalita: Praha Cena: dohodou
Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Praha - hl. město.