Popis: pracovník na administrativní servis, práce asistentky Specifikace: - běžné práce asistence, občasné telefonování partnerům, vyřizování drobných věcí, připomínání - pomoc s chodem firmy - zajištění plnění harmonogramu - sjednání schůzek, odvolání obchodních partnerů - objednávání cen materiálů - vyhledávání všech nových informací - kultivovaný písemný projev Termín: rok 2025 Lokalita: celá ČR Cena: nabídněte Doplňující informace: - mám přehlednou tabulku a přes internet lze vše sledovat a orientovat se v problematice - možno i agentury, krátkodobý pronájem brigádníci možný
Hledáme spolehlivého pracovníka pro administrativní servis a asistentské úkoly. Ideální kandidát by měl mít dobré organizační schopnosti a schopnost efektivně spravovat různé administrativní úkony. Skvělá komunikace a flexibilita jsou klíčové pro úspěšné plnění této role.