Popis: odborní asistenti v administrativě - Asistentka pro obchodního zástupce
Vlastnosti volného místa:
- vedení kalendáře, organizace schůzek, vyřizování korespondence
- příprava podkladů ke schůzkám, zpracování zápisů z jednání
- práce s interními systémy
- pracovní úvazek 4 - 8 hodin Požadavky:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- výborná znalost MS Office
- dobrá úroveň sociálních dovedností - komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, přátelský přístup
- dobrá úroveň organizačních dovedností - samostatnost, pečlivost
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči zátěži, vitalita a pozitivní přístup Nabízíme:
- perspektivu práce pro telekomunikační společnost
- zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí
- možnost profesního růstu a osobního rozvoje
- motivující mzdové ohodnocení
Další informace: kontakt prosím pouze emailem, nevolat
Platnost poptávky: 6 měsíců.
Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Frýdek-Místek.