- chystáme vytvořit komerční call centrum pro aktivní prodejní linky a pro naše současné projekty - technická podpora a informační linka - tedy by se jednalo o aktivní i pasivní linky - v call centru by pracovalo 10 - 20 operátorů - rádi bychom měli detailní přehled o činnosti operátorů a informace o zákaznících a dodavatelích - profily volajících a volaných klientů
- jednalo by se o kompletní softwarové vybavení call centra - mimo počítačů - které by bylo postupně dovybavováno o další pracovní místa - pro začátek by zde bylo cca 10 pracovních míst
Důležité jsou tyto hlavně tyto funkce..(mimo jiné)
hromadný import telefonních čísel, které bude operátor provolávat - možnost vedení profilů volaných a volajících zákazníků - tento profil by se vyvolával automaticky při volaní zákazníka a operátor by zde mohl editovat některé údaje, jako jméno zákazníka, tel číslo, poznámky a podobně. - Zadání objednávky do systému - operátor by zadal objednávku k jednotlivym zakazníkům a supervizor by byl informován o přijetí objednávky, nebo jiný způsob informování o objednávce, ale abychom se o ní dozvěděli.
Poznámky k jednotlivým klientům jsou pro nás velmi důležité (profily), protože zákazníku bude asi velmi hodně a bude se volat i více projektů, prodejní linky, informační linky, pasivní linky, vymáhání pohledávek a podobně.
Rozpočet na kompletní softwarové vybavení je max. 120 000 Kč.