Nákup kancelářských potřeb

TN
Tomáš N. před 11 lety
#168539 • Vysočina • Výrobky
Popis:
- zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb na základě uzavření rámcové smlouvy
- bližší informace poskytne na vyžádání zadavatel veřejné zakázky
Lokalita:
- okres Třebíč
Termín:
- do 12 měsíců
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena včetně DPH
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 168539
Datum zadání 24. 10. 2013
Datum zveřejnění 24. 10. 2013
Datum ukončení 1. 11. 2013
Cena 200 000 Kč
Druh Dodávky
Kraj Vysočina
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

HK
Dodání kancelářských potřeb
Hana K. před 48 minutami
PF
Dodání vybavení odborných učeben
Petr F. před 52 minutami
MK
Nákup kancelářských potřeb
Martin K. před 11 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
KF

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.