Nákup kancelářských potřeb

MR
Miroslav R. před 11 lety
#173188 • Olomoucký • Papír
Popis:
- nákup kancelářského materiálu k zajištění základní administrativní činnosti
- bližší informace poskytne na vyžádání zadavatel veřejné zakázky
Lokalita:
- okres Přerov
Termín:
- od 29. listopadu 2013 do 6. prosince 2013
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 173188
Datum zadání 14. 11. 2013
Datum zveřejnění 14. 11. 2013
Datum ukončení 25. 11. 2013
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Olomoucký
Kategorie Papír

Podobné zakázky

NH
JP
VB
Dodání učebních pomůcek
Václav B. před 8 dny
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
DG
Nákup kancelářského papíru
Dagmar G. před 8 dny
LM
OP

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.