Podpora service desk a znalostní báze procesů včetně nástrojů pro řízení dohledů systémů základních registrů

Miroslav Š. před 10 lety
#191831 • Praha a okolí • Software
Popis:
- poskytování služeb údržby, podpory a rozvoje pro Service Desk a znalostní báze procesů včetně metodiky řízení problémů systémů základních registrů, a dále pak zajištění dostupnosti a úrovně poskytovaných služeb podle zadavatelem definované specifikace
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- do 48 měsíců
Kritéria:
- ekonomická výhodnost nabídky
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 191831
Datum zadání 19. 3. 2014
Datum zveřejnění 19. 3. 2014
Datum ukončení 12. 5. 2014
Cena 45 000 000 Kč
Druh Služby
Kraj Praha a okolí
Kategorie Software

Podobné zakázky

MH
Dodání softwaru DJI Terra
Martin H. před hodinou
MA
Podpora pro Veeam Backp & Replication
Michal A. před 3 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
JT
Dodání síťové infrastruktury
Jolana T. před 18 hodinami
DB
MB
Pořízení software
Mária B. před 20 hodinami

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Podpora service desk a znalostní báze procesů včetně nástrojů pro řízení dohledů systémů základních registrů

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.