Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu

Lenka Š. před 10 lety
#209109 • Celá ČR • Poradenství
Popis:
- příprava a realizace výzkumu zaměřeného na testování marketingové kampaně pro rok 2014, která bude realizována ve vybraných zemích, a to v Německu, Rusku, Číně a Brazílii
Termín:
- od 1. září 2014 do 30. listopadu 2014
Kritéria:
- celková nabídková cena (70 %)
- návrh metodiky šetření a sběru dat (30 %)
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 209109
Datum zadání 15. 6. 2014
Datum zveřejnění 13. 6. 2014
Datum ukončení 29. 7. 2014
Cena 2 216 000 Kč
Druh Služby
Kraj Celá ČR
Kategorie Poradenství

Podobné zakázky

VM
Konzultační služby
Veronika M. před 11 dny
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
EP

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.