Interiérové vybavení nové administrativní budovy

FM
František M. před 14 lety
#44182 • Zlínský • Nábytek
Popis:
- interiérové vybavení nové administrativní budovy - trezor, šatní skříň, jídelní stůl, kancelářská židle, zrcadlo, odpadkový koš
Lokalita:
- okres Zlín
Termín:
- do 28. února 2011
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 44182
Datum zadání 9. 12. 2010
Datum zveřejnění 9. 12. 2010
Datum ukončení 17. 12. 2010
Cena 800 000 Kč
Druh Dodávky
Kraj Zlínský
Kategorie Nábytek

Podobné zakázky

RJ
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
LJ
EB
Dodání kancelářských židlí
Eliška B. před 21 hodinami

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Interiérové vybavení nové administrativní budovy

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.