Zajištění komplexní servisní podpory pro IP telefonii OpenScape Voice (SLA)

MS
Michaela S. před 4 lety
#588475 • Středočeský • Telekomunikace
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexní servisní podpory pro IP telefonii OpenScape Voice (SLA)
- provoz HelpDesku 24/7/365
- provoz ticketového systému v režimu 24/7/365
- garantovaná reakční doba
- náhradní díly (HW)
- dále viz přílohy

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 17. 3. 2020 ve 12:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 588475
Datum zadání 10. 3. 2020
Datum zveřejnění 10. 3. 2020
Datum ukončení 17. 3. 2020
Cena neuvedeno
Druh Služby
Kraj Středočeský
Kategorie Telekomunikace

Podobné zakázky

EJ
Upgrade telefonní ústředny
Eduard J. před hodinou
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
FK
Mobilní služby 2024 - 2027
František K. před 2 dny

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Zajištění komplexní servisní podpory pro IP telefonii OpenScape Voice (SLA)

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.