1. Katalog dodavatelů
  2. Internet - webhosting
  3. Daktela s.r.o.

Činnost:

O firmě:

Daktela je unikátní české řešení pro zákaznickou péči, které využívají společnosti napříč všemi obory podnikání k efektivní komunikaci se zákazníky. Daktela kontaktní centrum je cloudové řešení callcentra s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů "OmniChannel" v jedné webové aplikaci - telefon, email s helpdeskem, webový chat, SMS a sociální sítě. Sídlo Daktely je v Praze, ovšem své pobočky má již na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném Království, v Dubaji a nově také na Filipínách.

Produkty:

Asterisk hardware

Nabízíme téměř veškerý dostupný hardware pro ústředny Asterisk. U nás najdete kompletní sortiment produktů společností Digium, Sangoma, BeroNET, Junghanns.NET a dalších.

IP ústředny Daktela PBX

VoIP ústředny Daktela PBX jsou špičkové systémy s moderními funkcemi, které ještě nedávno byly výsadou ústředen nejvyšší třídy s cenou ve stovkách tisíc korun. Ústředny nejsou žádným způsobem licencované na počet uživatelů jak je tomu zvykem u jiných výrobců. Maximální počet uživatelů dané ústředny je omezen pouze výkonem samotné ústředny.

Daktela Call Centrum 3.0

Daktela Call Centrum 3.0 je speciální edice VoIP ústředen Daktela PBX, která je svým zaměřením a funkcionalitou určena pro prostředí profesionálnách call center. Celé řešení se skládá z vlastní VoIP ústředny Daktela PBX, SQL databáze pro uchování všech callcentrových dat a statistik, statistickým modulem pro výpočet callcenterových statistik, webovým administračním modulem pro manažery callcenter a uživatelským modulem s realtime statistikami pro operátory a supervisory callcentra.

Daktela PBX HA Cluster

Daktela PBX High-Availablity Cluster je řešení, které zajistí VoIP ústředně maximální možnou dostupnost a spolehlivost.

Mobile VoIP – bezdrátové řešení

Bezdrátové řešení přenosu hlasu přes VoIP je skvělým řešením pro firmu, kde pracovníci potřebují komunikovat v rámci celého areálu firmy a přilehlého okolí. Pokrytí se vytváří pomocí WLAN AP základen a opakovačů.

Daktela SMS Server

Daktela SMS server je aplikace, která umožňuje všem uživatelům jednoduše a pohodlně přijímat a zasílat SMS zprávy přes webové rozhraní, přes email nebo přímo z firemního prodejního systému.

České hlášky pro Asterisk

České hlášky pro ústředny Asterisk™ je sada cca 500 hlášek, které jsou namluvené profesionálním speakerem v nahrávacím studiu. Hlášky jsou namluvené ženským hlasem. Sada hlášek kompletně pokrývá hlášení funkce ústředny, aplikace hlasová schránka, volací fronta, konference, číslovky, autorizace a další.

SIM hosting s podporou SMS

Daktela SIM hosting je unikátní služba hostování Vašich SIM karet v naší multiportové GSM bráně, která je umístěná v našem datacentru. Přes tyto SIM karty je pak možné volat do veřejné telefonní sítě nebo posílat SMS zprávy.

Virtuální ústředna

Daktela MyPBX je virtuální VoIP ústředna, která kompletuje ucelenou nabídku VoIP ústředen společnosti Daktela. Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v plně zajištěném a klimatizovaném kolokačním centru a připojena na páteřní síť.

Technická podpora – SLA

Naše technické oddělení je připraveno Vám poskytnout profesionální a rychlou technickou podporu. Pomůžeme Vám vyřešit veškeré problémy, které Vás mohou překvapit v souvislosti s používáním IP ústředny Asterisk PBX. Kromě toho jsme připraveni upravit nebo vyvinout nové či stávající funkce, které Vám chybí a které byste rádi měli k dispozici.

Kontaktní osoby

Richard Baar