V minulém roce zaznamenal projekt AAApoptávka mnoho změn.
V září jsme projekt převzali a provedli drobné nutné změny ve vzhledu webu. Velké množství vylepšení jsme provedli i na pozadí celého systému, který využívá starší technologie, které nás brzdí v dalším rozvoji.
Proto jsme se rozhodli, že v roce 2019 se budeme nejprve věnovat technologickým vylepšením, následně představíme nový web. Obojí společně povede ke zvýšení počtu poptávek pro naše dodavatele a zjednodušení zadání poptávky pro poptávající.
Od 1.1.2018 dochází ke změně limitů v podlimitních a nadlimitních veřejných zakázkách.
Aktuální změny:
Původní částka 3 686 000 Kč se nahrazuje částkou
3 873 000 Kč a původní částka 142 668 000 Kč se nahrazuje částkou 149 224 000 Kč.
Podlimitní veřejná zakázka:
Předpokládaná hodnota nedosahuje v případě VZ na služby a dodávky finanční výše 3,873 mil. Kč bez DPH a v případě VZ na stavební práce 149,224 mil. Kč bez DPH.
Nadlimitní veřejná zakázka:
Předpokládaná hodnota v případě VZ na služby a dodávky je vyšší než 3,873 mil. Kč bez DPH a v případě stavebních prací vyšší než 149,224 mil. Kč bez DPH.
Čím se naše služba Balíček VEŘEJNÉ ZAKÁZKY liší od konkurence? Co obsahuje? A kdo a jak vůbec vytváří její obsah? O tom jsme pro Vás připravili celý článek, ve kterém se dozvíte odpovědi na výše uvedené otázky a další podrobnosti ke službě, která se za 9 let fungování posunula o velký krok kupředu. Celý článek si můžete přečíst zde >>>
V letošním roce jsme narazili na "problém" s veřejnými zakázkami, které jsou antidatované, tudíž jsme je dle našich pravidel nezveřejňovali. Vzhledem k jejich počtu jsme ale museli přistoupit ke změně a i tyto veřejné zakázky Vám budeme zasílat na e-mail a zveřejňovat je na našem webu AAAPOPTÁVKA.CZ.
O co přesně jde a jakými pravidly se tyto veřejné zakázky budou řídit? To se dozvíte v této tiskové zprávě>>>
Máme jednu z největších databází veřejných zakázek na trhu a již 8 let Vám přinášíme aktuální veřejné zakázky dle Vašeho oboru a kraje. Proto i nadále usilovně pracujeme na tom, abychom Vám v rámci našich služeb připravili co nejvíce kvalitních obchodních příležitostí.
Váš Tým AAAPOPTÁVKA.CZ
V noci na dnešek jsme nasadili změnu v zasílání poptávek na e-maily našich dodavatelů, a to přesnější zacílení poptávek dle nastavení, které mají ve své registraci.
Do včerejšího dne se poptávky zasílaly podle nastavených krajů. Ode dneška ale veškeré poptávky zasíláme do okresů.
Jelikož jsme k této změně přistoupili na žádost našich dodavatelů, věříme, že přinese spokojenost a více realizovaných zakázek.
Přinášíme Vám kompletní informace k platným změnám novely zákona o veřejných zakázkách. Přehled změn ve finančních limitech, změny v hodnocení zakázek a kompletní znění zákona naleznete ZDE.
Dne 1. října 2016 nabyde účinnosti novela zákona o veřejných zakázkách, která s sebou přináší změny v rozšíření základních kvalifikačních předpokladů a finančních limitů pro nadlimitní veřejné zakázky. Z tohoto důvodu se 4. října zúčastníme konference týkající se těchto změn a připravíme pro Vás aktuální informace, které Vám pomohou lépe se zorientovat ve všech změnách, které s sebou novela přináší. Proto nezapomeňte sledovat náš portál AAAPOPTÁVKA.CZ, kde pro Vás po konferenci připravíme kompletní informace k již platným změnám.
Největší poptávkový server AAAPOPTÁVKA.CZ díky častým žádostem svých dodavatelů přichází s inovací, a to zasílání dodatečných informací k veřejným zakázkám, která přispěje k poskytování komplexnějších a detailnějších informací dodavatelům za stejných cenových podmínek, na které byli doposud zvyklí. Na inovaci pracovalo naše vývojové oddělení spolu s oddělením veřejných zakázek několik měsíců a přináší dodavatelům mnohem větší komfort pro zpracování nabídek. Více o službě se dočtete v tiskové zprávě >>>
V průběhu celého května mohli naši dodavatelé soutěžit o tři hlavní ceny v podobě voucherů v hodnotě 10 000 Kč, 5000 Kč a 2 500 Kč do hobbymarketu OBI. Stačilo zakoupit si jakoukoliv službu na našem portálu a automaticky se tak zařadit do slosování. A překvapení bylo veliké. První cenu od nás získala firma MILPE TRADE s.r.o. a obdržela voucher v hodnotě 10 000 Kč. Dalšími výherci jsou firma GLOBAL-PRO s.r.o. a pan Václav Vykopal. Všem výhercům gratulujeme! Nezapomeňte, že soutěžit můžete i nyní v měsíci červnu. Tentokrát je hlavní cenou Zájezd v hodnotě 10 000 Kča Podmínky soutěže jsou opět stejné, stačí si zakoupit jakoukoliv naší službu během června a možná právě Vy odjedete již brzy na dovolenou.
Novinkou měsíce října je nová podoba poptávkového formuláře. Pro zkvalitnění celého procesu zadávání jsme doplnili poptávkový formulář o další užitečné pole např. termín realizace a termín pro zasílání nabídek od dodavatelů, předpokládaná cena zakázky atd. Cílem optimalizace je nabídnout dodavateli více informací ke správnému a včasnému vypracování nabídek a pro poptávajícího nabídky šité přímo na míru jeho požadavkům. Nový poptávkový formulář již nyní najdete na našich stránkách ZADÁNÍ POPTÁVKY ZDARMA Další novinkou je poptávající formulář přímo na facebookových stránkách našeho poptávkového systému FACEBOOK AAAPOPTÁVKA.CZ, na kterých s uživateli více komunikujeme a snažíme se umožnit jim využívat služby zadání poptávky jednoduše a zdarma v každé situaci, kdy právě hledají vhodného dodavatele zboží nebo služby.
Děkujeme za Vaši přízeň. Tým AAAPOPTÁVKA.CZ