Výsledky průzkumu mezi poptávajícími zákazníky přinesl zajímavá zjištění o fungování naší služby. Dovolte nám, abychom Vás seznámili s tím nejdůležitějším.
- Téměř 7 z 10 poptávek skončí spokojeností zadavatele, tj. poptávající si vybere tu nejvhodnější nabídku, kterou následně dodavatel realizuje.
- Jedním z důležitých faktorů pro počet obdržených nabídek je délka popisu poptávky. Náš průzkum prověřil, že čím více je poptávka popsaná, tím více se zvyšují šance na získání ideální nabídky a následné realizace.
- Od pěti obdržených nabídek více výrazně roste pravděpodobnost, že si zadavatel poptávky vybere konkrétního dodavatele. Vysvětlujeme si to tím, že pět a více nabídek dává poptávajícím psychologickou oporu v dostatečném oslovení firem.
- Zhruba třetina poptávajících zákazníků obdrží na svoji poptávku 6 a více nabídek.